Baaada!

Tindra älskar o bada. Så vi åkte till badhuset igår på en liten utflykt. Tindra, jag, syrran och Moa. Badade lite, fikade, badade mer! När vi fikade sa tindra: Mer Baada! Hon e för söt! Älskar min lilla tjej.
En höggravid A och en trött C och två helvilda tjejjer, jobbigt var det men superskoj!!


Håller tummarna för er idag Sara!!

Va händer annars i vårt roliga liv?
Inte mycket tycker jag... Är hemma, städar, jobbar lite, shoppar, sitter i bilen, fikar...det är väl ungefär det som händer just nu... Inte så illa ändå kanske?!


Ikväll kommer äntligen mamma o pappa hem, ska bli görskoj o träffa er!!

Hoppas ni haft det bra!! Det vet jag att ni har haft!!


Och Amy e hemma igen!! Välkommen hem!! Ses snart hoppas jag!!


Nu ska ja äta lite musli....

Saknar min lilla plutt!!

Kyss o kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack snälla.Gick ganska bra ...berättar mer sen på msn... <3

2010-02-11 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0