Dålig bloggerska...

Ja vet!! O inga bilder orkar ja lägga upp heller... Men det är så livet är just nu.. Är irriterad och förbannad..Men förbannad behöver ja inte vara men irriterad har ja all rätt till att va...

Ja kommer troligtvis sluta blogga snart med, kasnke skaffar ja en ny adress som inte ska bli någon snokblogg för dig.

Ja vet att ja bestämt mig för att skita i det o att det va faktiskt ja som vann, men just nu är ja känslig o mår piss. O det vet ni nära.


Älskar min familj, mina vänner o allt annat som jag älskar. ha ha vilken mening.


Ja detta blev ett litet klagoinlägg, i know. Men allt e tråkigt, dina jobbtider, mina jobbtider, VANTRIVTS på jobbet denna veckan.



Har iaf haft lite skoj denna vecka. Ja, Tindra o Elin va o åt sushi i Ängelholm i tisdags. Gott mums!! Ska lägga ut bilder, men vi ska strax åka till Halmstad o shoppa lite så det får bli en annan dag.
Igår va ja o tindra ute i värsta snökaoset o åkte pulka. Sen hämtade vi paket som kommit från HM.

Nu ska ja muntra upp mig me lite kel me min älskling.


Ha det toppen.

Älskar er!!

 

 

O mamma, så skönt att ni e hemma igen! Tack för hjälpen me tindra. Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, lägg allt bakom dej det är "snokarn" som mår dåligt... Du är värd allt bra gumman !!! kram ..sätt lösen på bloggen vetja :)

2010-02-19 @ 09:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0