Min lilla stackars sjukling...

Var på jobbet idag vid halv 10, satte mig o började gå igenom mailen och sen igång med hemsideändringar. Hann med väldigt mkt på kort tid idag tycker jag, tur var väl det för när klockan va tio i 12 så ringde telefonen o det va dagis, Tindra hade feber o hade inte velat äta ngn lunch el dricka något så hon mådde inte så bra. Så Carina fick sätta sig i lilla bilen o köra till dagis o hämta lilla skruttan!
När ja kom dit så fick hon ny energi o började springa omkring som en galning men det tog inte lång tid innan hon somnade när vi väl kom hem vid halv 1. Nu sover hon som en stock och jag som skulle jobba länge idag fick nu en städstund här hemma ist...

Längtar jätte mkt till ikväll!!! Ska bli skiiiit skoj!! Mina närmsta vet :)

Nu ska ja kolla lite på Ellen och sen sätta fart o börja me middagen idag, det blir korvstroganof ala carina idag.


Puss o kram mina vänner!!

Lovelovelove!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0