Sagolikt!

Ja, igår hittade jag inga ord för hur vårt liv är, det bästa ordet vi hittade var sagolikt!! För det är precis som det är. SAGOLIKT! O vilket fint ord!!

Hade en superskön kväll igår. Fredrik jobbade länge och kom hem vid 19,40. Då blev det sen middag och mys i soffan. Kollade lite roliga hus på nätet o satt uppe o pratade, för att sedan gå o mysa i sängen!

Säger bara ojojoj vilket huuus!!!



Tindra har varit hemma nu igår och jag fick ju hämta henne från dagis i onsdags för hon hade feber, men ingen feber igår så hon fick gå till dagis idag, hon blev jätte glad!!

Älskar min lilla Tindra!!

Så nu ska ja passa på o måla mina naglar, duscha o sen hinna handla innan jag hämtar lillfisen på dagis igen.


Älskar mina vänner!!


Igår kom min stackars syrra hem. En lång resa hem blev det för dig. Stackaren. O ikväll blir det bilresa o hämta hem lilla stumpan Moa somvarit borta snart 2veckor.

Igår var Elin här på fika, va trevligt vi hade!!!

Händer ändå lite här i vårt liv... ändå....

Nu ska ja försöka hinna med lite här... Love love love!!



Längtar tills ikväll då blir det mys på hög nivå!

Älskar dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0