Dag 2

Dag 2 av min lilla bantningskur har varit smärtfri!! Känner mig fortfarande otroligt taggad så det funkar bra! Förutom när jag gjorde middag till Tindra innan, då skulle ja nästan kunna ta en bit falukorv :-( men jag stod emot :)

Stolt!!  ;)

Har jobbat i butiken idag, haft en hel del att göra, skoj som sjutton!!




Igår kissade Tindra på pottan för första gången, helt utan förvarning, häftigt tycker jag!!




Efter jobbet blev det pulka, skoj som sjutton tycker Tindra o skrattar nästan hela tiden!!






Köpte ny fleece till Tindra i lördags, MOLO, supersnygg!! Dock var inte Tindra lika glad när jag tog bilden, men hon gillar verkligen fleecen :)



Ha det bra mina vänner!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0