Dag 4

Den dagen som sägs vara jobbigast har varit helt ok!

Efter 3 dagar har jag gått ner 2,4, tycker det är HELT OK!! Eller?

Har jobbat idag hela dagen, hämtade Tindra halv 7 på dagis o sen hem o laga mat. Nu är det snart dax för lilla gumman att gå o sova, så ska ja kolla på mitt efterlängtade Glee!!



Vill bara säga att jag tycker om dig så himla mycket om dig Fredrik!!
Dax o nämna dig på bloggen nu med, du är så mysig!! Tack för allt snällt du gör för oss!!

Fick HM katalogen idag, våren 2010, oj, skulle gjort som jag brukar o kasta den men öppnade den och kollade. Hittade så himla mycket fint till både mig o Tindra. Blir att jag beställer lite klänningar o tröjor till Tindra o nån klänning och tunika, linne mm till mig tror jag!!

Nu ska ja stänga ner burken och mysa 5 min till med Tindra och sen lägga henne för att sedan kolla lite på tv o mysa. Ha det bra, puss o kram!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man maila dig? skulle vilja säg en sak, men vill inte publisera de här...

2010-01-11 @ 18:19:50
Postat av: Anonym

Vem undrar efter min mail?

[email protected]

2010-01-11 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0