Duktig!!

Dagen började underbart! En mjuk, varm hand mot mon rygg när klockan var tjugo över 6.
Fast klockan var så tidigt så var det helt underbart att vakna!!

Natten har varit lugn. Skönt när Tindra sover så bra! Äntligen igen! Det har tyvärr varit lite struligt på nätterna sen hon var hos sin pappa över julen.
Men igårkväll somnade hon rätt fort och har sivit bra inatt. Bara vaknat en gång.

När vi gick upp så blev det en nyttig frukost och sen mys i soffan framför bollibompa.
Sen pälsa på oss varma kläder för att gå till dagis, läs GÅ till dagis!! Fantastiskt, haha!

Efter jag lämnat henne tog jag omvägen hem för att pinna på lite extra mycket o svettas lite, fy sjutton va skönt det va att få på promenerarskorna igen!!

När jag väl kom hem; på med mtv på hög nivå, sen så röjde jag upp alla grejjer, körde igång en till tvätt och hängde den som jag körde igång kl 7, damma, sen damsuga, skura toan och torka golvet.

Sen ner i källaren en sväng och städa upp allt skit jag ställt till med när jag röjt i mina lådor.
Känner mig verkligen på städa o röja humör just nu. Igår körde jag 12 påsar med kläder till UFF. Har tömt 9 kartonger som ska kastas/skänkas. Åh vad jag känner mig nöjd!! Känns otroligt skönt!! vad mycket skit man kan samla på...


Klippte mig i måndags, ush va kort håret känns...ska försöka fixa över bilder till datorn, men min dator vägrar att hitta mobilen när jag kopplar in den, helt plöttsligt, vet itne hur ja ska göra... får väl fota mitt nya korta hår med kameran ist då..

Nu ska ja strax hoppa in i duschen o ta en lååång skön dusch, känner verkligen att jag behöver det. Annars är det abra snabbduschar som gäller när tindra e hemma...

Får så mycket fina kommentarer nu, från både vänner o familj. En kommentar jag fick häromdagen var att jag såg ut som en riktig kvinna, vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller vad? Tycker jag börjat bli lite rynkig under ögonen sen ja fyllde 25, helt knäppt enligt många men jag känner mig gammal...
På tal om gammal, haha, syrran fyller 30 på fredag,  ska bli jätte skoj att åka dit!!

Hon har öppethus från kl 17, alla är välkomna!!!

I em när jag hämtat tindra på dagis så kommer Amy hit på fika. Ska bli såå skoj o träffa dig tjejjen!
Vi har MASSA MASSA o prata om!!!



Vill tacka alla som läser min blogg, jätte skoj!! Både varbergsfolk, stockolmarna, oskarshamnaren, båstadvännerna, ängelholmaren och alla som jag inte vet om som läser... :)

Kommentera mera vettja!!


Puss o kram ha det toppen, det har jag!! Älskar mitt liiiiv!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man va annat än en stolt mamma älskar dig

tindra o fredrik kram

2010-01-13 @ 22:04:32
Postat av: Anonym

kan man va annat än en stolt mamma älskar dig

tindra o fredrik kram

2010-01-13 @ 22:05:39
Postat av: Sara från Sthlm

Det är du värd gumman <3

2010-01-13 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0