Fredag!!

Då var det äntligen fredag igen!! El va säger ni?

Tycker det har varit en väldigt låång vecka...


Igår hämtade jag Tindra-bus på dagis kvart i 11 för att sedan åka hem o ta ett snabbt mellanmål och sen åka med Annica, Håkan o Moa till Malmö och det nya Ikea. Jäklar va stort o luftigt o skönt det varatt gå där jämnfört med Hbg.



De köpte de saker de skulle till tvättstugans renovering och jag köpte en BLOMMA!! Ha ha, åka till Ikea o köpa en blomma?!? Men sen blev det en tur till Löddeköpinge och Centersyd. Där blev det dock lite mer shopping för mig o Tindra... 2 läppglans, en till varje väska, handväska och skötväska. En snygg tröja till Fredrik och ett par
morrontofflor till honom, en skitsnygg blus el va man ska kalla det till mig och ett par dojjor till Tindra!!
Efter shoppingturen o syrran köpt en wii fit plus platta :) så åkte vi till brorsan m familj o åt middag. Kul o träffa sitt lilla gudbarn och tindras kusiner en liten stund för att sedan åka hem o ha en mysig kväll!!
Tack för igår, det va jobbigt men skoj!!! ;)



Sitter nu i soffan me MTV på i högsta hugg och har precis städat klart. Har dammat, damsugit och torkat golven, är inne på min andra maskin tvätt och har diskat och tömt diskmaskinen.
Har hunnit med en hel del nu när tindra varit på dagis 2 timmar.
Har satt fram lite nya ljus och servetter och dekorantioner på både köksbordet, vardagsrumsbordet och min fina blomma som köptes igår står sig fin i krukan i hallen.



Nu blir det en skön lång dusch o sen göra mig iordning för att sedan åka o hämta Tindra på dagis, sen ska hon sova och efter det blir det pulkaåkning med Moa.
När gubbarna kommer dit efter jobbet vid halv 7 blir det hemmagjord pizza ala Cina & Ankan.
Därefter Wii!!!



Stundens låt: Alexandra Burke- Bad Boys, tro det el ej, men hon slog faktiskt Lady Gaga- Bad Romance idag.... så därför ska jag nu försöka ha med stundens låt på min blogg :)



Ha det toppen, det ska ja ha!! Oooo vilken helg det ska bliiii!!!! Underbart!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas pizzan blir god för pappa o jag kommer

2010-01-22 @ 17:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0