Hopp hopp

Hade en supertrevlig em igår med Amy på fika!! Tindra sov en bra stund så vi hann snacka massa som vi missat nu när du bott i Norge! Så kul att du flyttat hem igen gumman, vi ses snart igen!!

     Världens vackraste!!





Oj mamma, va e det? Va ska ja göra med den tro??





Idag har jag inte hunnit med så mycket. Gick och lämnade Tindra på dagis o sen promenad hem. När jag kom hem tänkte jag försöka hitta installation till min mobil gentemot datorn med tanke på att ja inte kunde ladda upp bilderna från mobilen helt plötsligt! Äntligen, efter 2 timmar funkar det, fy fasen va segt det var!!


Idag händer itne så mycket mer än så...äta lite lunch om en timme, sen hämta på dagis. Kl 13 kommer en gubbe o fixar duschstången :) ska bli skönt!!

När Tindra sovit middag så blir det en sväng till mormor o morfar. Slänga allt skräp i kontejnern och bli av med skiten, ska bli jätte skönt!!

Längtar tills imorron, ska bli supertrevligt!!


Älskar mitt liv! Tack alla som är så underbara!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0