Ljus el mörk?

Ja, ni som känner mig vet hur jag är... Och nu är det dax igen att göra nåt åt håret...


Ska ja bli ljus el fortsätta vara mörk?

Tror jag har bestämt mig men skulle vilja ha era åsikter. Tack!!!



Blir det ljust så blir det ännumer än denna bilden.....



Har haft en jobbig dag idag... Tindra har haft en gnällig em och jag har mått piss... Ont i magen o mått illa.. Ngt på g kanske?

Elin var här en sväng på fika, va jätte trevligt!! Men det höll på att bli en favorit i repris från hennes Egyptenresa förra veckan då hon fick stanna i Kairo 3 dagar.

Hon va nästan insnöad här och både E6 och nöttebacke var avstängd, så hur skulle hon komma hem över hallandsåsen?? Men hon gjorde en chansning o kom hem ändå.


Det blev en sväng till Maxi i förmiddags, handlade lite för ja blev så himla sugen på thaimat när jag fick ett mms av mamma o pappa från thailand.
Så ikväll har jag gjort thaikyckling med cocosmjölk, rödcurry och massa goa grönsaker serverat me ris!!! Mums va gott det va!!!


Nu är det mys i soffan som gäller. Halv 8 hos mig och sen vettesjutton va det blir.

Lovelovelove!!

 



Stundens låt: Britney Spears- Circus



Kommentarer
Postat av: Anonym

MÖrkt

2010-01-27 @ 23:16:19
Postat av: Sara

Hej,ja tycker att du ska ha det mörkt.Dina ögon kommer fram bättre då :) Har oxå en kompis som va i Egypten å fick va kvar i kaïro i 3 dagar.För ca 2 veckor sedan.kANSKE va de på samma buss? /Sara i Sthlm

2010-01-28 @ 12:45:01
Postat av: Johanna

Jag röstar oxå på mörkt :)

2010-01-28 @ 13:10:43
Postat av: Ankan

Definitivt ljust...jag känner dig nog bäst av alla...lyssna på din storasyrra!

2010-01-29 @ 14:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0