Åh!

Ja njuter av varje sekund jag får dela me min familj. Ja e så himla lycklig! Trivs så bra ihop me Fredrik, du gör mig lycklig!! Tindra är hur go som helst o mamma älskar dig mest av allt i världen, gumman! Huset är en dröm, jag trivs så himla bra!! Tillsammans med er två är mitt liv helt toppen. Kan inte tänka mig något annat, vill inte ha det på nåt annat sätt. Perfekt är rätt ord!! Idag ska ja till frissan efter jobbet, ska bli skönt att få av lite på längden och få lite mer ljus färg i. Hopaps jag blir nöjd bara... Midsommarveckan denna vecka, jag fattar inte hur fort tiden går, rätt som det är så står jag där i höst och är 2-barns morsa... Kan inte fatta hur fort allt går. Midsommarafton blir en traditionell midsommar med först dans runt stången o lite mys i hembygdsparken i Boarp, Båstad. Sen mat hos syrran med lekar på em. Älskar mitt liv! Ha en underbart skön dag i solen, äntligen är sommaren här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0