Mr Strul, ska ja kalla dig!

Ja, det är bara strul, hela tiden! Så tråkigt. Ja måste veta, det är viktigt för oss o alla inblandade. Det går inte höra av sig en dag innan, eller 3 dagar innan o ställa till det. För det är precis det du gör, Ställer till det! Men men, nu vet vi ingenting o det e en plåga, hur ska man kunna planera den närmsta tiden då? Nej, precis, det är omöjligt!

Tindra har precis somnat, el för en halvtimme sen. Sover en halvtimme till sen e det Maxi som kallar.

Varit på inskrivning på MVC i Laholm idag, va en jätte gullig barnmorska där tycker jag. Passa mig perfekt!!
Så nu är det där vi kommer gå till både MVC, BVC och även familjecentral om man så önskar. Allt va iaf bra me hjärtljuden på bebisen, mina blodtryck o blodvärde! O det bästa av allt, jag slipper glukosbelastningen!! Jippi!! Fira? Ska dit igen om en månad för ytterliggare kontroll då. Är i v 25 nu, gud va tiden springer iväg!!

Ska fota lite invändigt idag tänkte jag, när vi röjt undan lite. Hoppas jag hinner det iaf!! Så ska ni nyfikna få se ;) Men ni är alltid välkomna hit på en rundvisning om ni så önskar!!! Nu ska ja röja o passa på o diska när tindra sover.

Ha en fortsatt trevlig dag!!

F o T, jag älskar er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0