Säröhus Spa

Nu har vi bokat vår lilla mini romantiska-semester, Fredrik o jag!
Säröhus Spa blev det.
Ska bli så skönt o komma iväg o inte tänka på något speciellt, bara få va o bli ompysslad.

Har mycket att göra på jobbet nu inför stortävlingen på lördag, då alla tävlande (idag 160 anmälda) får en veckas gratis boende på Gran Canaria. Fantastiskt va?
Hoppas på stårlande solsken till den dagen!

Idag är det varmt, solen gassar redan genom fönstret o klockan e bara 8...
Sitter här me min kopp kaffe.

Igår fick vi igång internet, tele o tv hemma, skönt! Så när vi fått igång tv:n igår vid 7 så stod den o rullade tills det va läggdax, inte för att man hade nåt o kolla på recis utan bara för att vi äntligen fått vår tv!! Knäppt? Jo...

Min lilla prinsessa som e hur go som helst är så himla bestämd me kläder nu, hur många tusenlappar har man inte slängt ut på kläder o skor som e supersöta, som hon vägrar att använda. Inte alls skoj!

På fredag e vi lediga, då blir det förhoppningsvis sista rundan till gf. Hoppas allt har gått bra tills dess o ja kan hämta ut mina saker. Kommer se ut som en julgran efter det :) Inte en chans iaf att något får ligga hemma, det blir bankfacket med det som inte används för tillfället.

På fredag blir det förhoppningsvis Väla, vi ska köpa cyklar ja o F, o en cykelbarnsits till Tindra så vi kan cykla till stranden, Båstad mm i sommar, ska bli underbart! Kanke blir det cykeltur redan till helgen på em när ja slutat jobba, söndag kankse? För lördag jobbar jag 6,30-19,00. Pust. O päransdag missar man me, igen! Tråkigt!!

Nu ska ja kämpa vidare här. Längtar till vår kretaresa i sommar!!!


Ha det gott, folk!
Kram


Älskar min familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0