Ullared-shopping!

I söndags fick mamma ett ryck när vi var ute o åt o sa att hon ville till Ullared en dag.
Detta sa jag till Fredrik när vi åkte till Liseberg i lördags o åkte förbi avfartsskylten till Ullared, alltså att jag vill åka dit snart.
Mamma sa att vi kunde kanske ta det i sommar, men jag tyckte det kunde passa redan igår, måndag efter som vi var lediga då och Tindra var iväg hos sin pappa.

Vi tänkte över det lite och tycte att det kunde va skoj me en spontan ullared-shopping dag!

Ringde syrran o hon va me på det, o självklart skulle Albin få åka me!

Klockan 7 bestämde vi att de skulle hämta mig. Och vi var framme efter 8 någongång på morronen.
Lugnt o harmoniskt var det där inne fram till typ 11-11.30 då det strömmade in folk! Men då hade vi kommit så långt så vi hade det rätt lugnt där inne, o Albin sa knappt ett knysst om att han fick vara med! Duktig pojke!!

Vad shoppades?

Carina:
Mammatunikor x2
Mammatröja
Kofta
Klänning till en fin sommardag :) Kankse lördag?
Underkläder

Tindra:
Klänning me Alfons o Milla
Kjol o t-shirt me Milla
3 pyjamas
Nattlinne
Strumpor
Trosor (Kitty och Barbapapa)
Tröjor
Byxor
Leggings
Strumpbyxor

Leksaker:
Dammsugare som suger och låter
Barbapapa sittsäck (Tindra älskar barbapapa)
Prinsess-skor
Mat-leksaker
Handduk me Kitty
O mycke mer!

Fredrik:
Strumpor
Tröja
Makrill haha

Hemmet:
Badrumsmatta
Dukar
Kökssaker
Lakan
Mm mm.


I söndags fixade vi massor och satte upp en fond-fototapet i v-rummet och fick upp fönsterbrädor mm.
Blir så himla fint där hemma!

Igår köpte vi även en ny matta till köket. Va fint det blev!!


I lördags var vi och syrrans familj på Liseberg, det kommer bilder därifrån och hemmifrån snart!!


Ska se om ja kan få en tid hos frissan i veckan, skulle behöva slinga håret, o klippa mig!!



Ska boka bord till lördag.... ;)


Ha en underbar dag! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0