Det ljusnar!

En del saker har börjat ordna upp sig o en del saker har blivit helt fantastikt bra!!!

Börjar lite smått med försaäkringsbolaget, de ska skicka hem papper nu som jag ska fylla i så noga som möjligt med vad som försvann o hur det såg ut. Sen ska jag åka till en besiktningsman i Ängelholm och gå igenom alla smycken med honom för att han sen ska värdera mina smycken. Då får jag antingen plocka ut nya saker på guldfynd eller få 70 % av värdet i cash. tror det var så iaf...
De tekniska prylarna har jag ingen aning om hur de värderar, det får vi se, det tar väl några veckor till innan allt är klart iaf.

Mycket av det som försvunnit vill jag iaf köpa tillbaka för ja klarar mig inte utan vissa saker...
Hoppas bara att ja itne går för mkt back iaf.

Igår var en spännande o minnesrik dag. Häftigt!!! Snart husägare, det e stort!!!!
Så iaf, vi skrev på papper på huset och imorron är det besiktning av huset :) hoppas det kommer gå bra så det inte är så mkt som e fel...

Då blir det iaf tillträde den 1 maj, så här går det undan, men vi flyttar inte då, för då ska det målas, tapetseras mm.

Va e det för hus då? Ett grått trähus me vita knutar, enplans, 4 rok, stort öppet mellan kök o vardagsrum o allrum. Kommer bli toppenbra för oss! O en underbar stor trädgård. Inglasat uterum och stor terass. Vilken sommar det kommer bli!! men ändå en hel del att fixa med huset, köket o badrummet är från 2008, så det är skönt!

Så idag har jag ringt runt o ansökt om blanketter för ansökan om dagisplats o säga upp denna dagisplats som tindra har nu. Det är en del att göra nu...

Känns så underbart roligt!!!

Ilovemylife!!

Som ni alla säkert vet så blir det tillökning i september så det känns himla skönt att ha hunnit komma iordning i huset innan dess. Vårt liv är verkligen toppen. Vi är så lyckliga!!!

Undrar otroligt mycke när lilla kusinbebisen kommer, skulle kommit i måndags, vi väntar o läääängtar!!!


Detta var allt för oss just nu, nu blir det lite försenad lunch för min älskling kom precis hem :)

Ooooooohlala!!!


Vi ses!!

Kommentarer
Postat av: emma

grattis till husköpet! härligt att ha sitt egna och slippa alla hyresvärdar och sånt!

vad roligt med en bebis! jag anade det men ville inte fråga iom att du skrev att du mår illa är trött osv! stort grattis till det med!

glad att du har det bra, det är du väl värd!

kram Emma

2010-03-17 @ 14:04:12
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Johanna

Grattis grattis grattis igen. Hoppas ni hinner komma upp å hälsa på iaf : )

2010-03-17 @ 17:31:36
Postat av: Sara

Nä va kul :) grattis...

2010-03-17 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0