En tom helg

Igår var jag o mamma o lämnade Tindra hos sin pappa. Hon ska vara där över helgen. Det var jätte jobbigt o lämna henne igår men ja vet att hon kommer ha en rolig helg!! Ska ju hämta henne imorron igen så det går nog fort. Men det känns som två långa dagar här nu.


Igår sken solen som aldrig förr kändes det som, underbart att titta ut genom fönstret men tyvärr väldigt kallt. Men iaf så åkte korta-svarta höstjackan på och mina vita converse. :)


Imorron kanske det blir en fika me Amy, om hon inte e alltför bakis?!


Nu ska ja kolla runt lite på grejjer o så ska ja sen göra mig klar för att jobba.

Skanar min ängel mest av allt i hela världen!!
Mamma älskar dig så mycke gumman!
Du är underbar, Tindra! Ses imorron!


Puss o kram o trevlig helg!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0