Springer iväg....

Helgen sprang iväg fortare än kvickt o denna vinter likaså. I spetember skrev jag på mitt anställningsavtal för äppelgården och skulle börja i mars på heltid och under tiden sept-mars skulle det bli timmar. det kändes som en evighet till mars...
NU ÄR DET HELT PLÖTSLIGT MARS!
Och det är dags att börja jobba på riktigt!! det börjar inte på riktigt egentligen förrän nästa vecka men idag 17.30-23 har vi jazzafton o ja ska jobba lite extra samt iveckan så blir det lite jobb på kontoret. From måndag så blir det andra bullar och vi öppnar upp på riktigt. Det har gått helt knasigt fort!! Hela vintern har sprungit iväg men det har hänt hur mycket som helst... Både positiva o negativa saker, både jobbiga o kul!

Idag har jag o Tindra varit på banken, Rackarungar o lunchat på krogen :)

Syrran har ÄNTLIGEN åkt in på bb!!
Hoppas du inte blir hemskickad utan en bebis!

Igår var vi o kollade på lite saker till huset på Bauhouse i Hyllinge. Finns så himla mycket man skulle vilja köpa nu! o så fina utemöbler det finns till vår terass och vårt uterum, vi har nog bestämt oss :)

Idag har jag sagt upp lägenheten. Vi får tillträde till huset 1 maj o flytten blir nog någon gång i slutet av maj, beroende på hur allt går med väggar o tak som vi ska göra iordning...


Ja vet att ja e fruktansvärt dålig på att blogga nu men har inte tid att sitta vid datorn så mycket nu...

La ut en byrå på blocket idag, när ja skulle fota den va linslusen Tindra framme :)







Igår var vi hos syrran på våfflor på em, mmm de va gott!

Nu blir det lite slapp för min del innan ja snart ska väcka Tindra som sover middag o sen iväg o jobba med...ush vill inte, vill vara hemma me mina älsklingar ikväll :(

Ha det bra, kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0