Egen tid- Ja tack!

Ibland är det svårt att få till egentid när man har familj, 2 barn, sambo och ett hus o ta hand om.

Så imorse gjorde jag så att jag gick upp själv när klockan ringde kl 7 och tänkte väcka barnen 7.20, men Selma vaknade 7.15. Så en kvart fick jag iallafall!!

Sköönt!



På onsdag ska jag, syrran, mamma och moster Lillemor åka till Ullared. Det ska bli himla skönt att få gå o kolla själv o inte tänka på barnen, amning o sovning mm.

Jag längtar, jag hoppas det är ok med folk, så det inte är hysteriskt...

Jag har en underbar sambo som tar båda barnen på onsdag, när vi åker.
Jag älskar dig så mycket Fredrik!


På tal om egentid, så ska jag börja träna nu efter nyår. Det känns som att det kan vara lagom att börja i januari-februari. Det ska bli superskönt!!
Har dock inte bestämt mig vart jag ska träna, 2 alternativ har jag. Gymmet/passen på friskis i Båstad, eller träningsverket i Laholm. Kan inte bestämma mig, men jag ska kolla upp mer vad det finns på de olika ställena...
Jag är sugen på att testa Affro, Zumba och Indoor Walking. Men spinning, step och boxersize e inte fel heller...
Tränar du? Vad/vart?

Ha en trevlig vecka, vänner!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tränar ju på Tk inne i Halmstad ... men kan ju tipsa om en träningsform som är riktigt rolig: bodycombat! Måste du bara prova =) sen är afro hur kul som helst! Kanske inte så mkt träning men svettig blir man iallafall ! Zumba har jag aldrig provat, men TK ska få det till våren =) tjoho! blir till att testa då =)

2010-11-08 @ 16:45:22
URL: http://perssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0