En helt vanlig torsdag

Idag är det torsdag, torsdagen den 4 november. Inget speciellt händer.

Syrran och Albin kommer hit en sväng i eftermiddag och lämnar lite saker.

Annars är det som vanligt. Lämna och hämta på dagis. Äta lunch. Sova och sen leka lite.
Eftermiddagarna tycker jag går himla fort.


Imorron ska min stora tjej till sin pappa. Det kommer kännas så himla tomt här hemma.
De skulle åka o bada i simhuset och jag vet att hon kommer ha det jätte bra där, men det är alltid lika jobbigt att lämna henne, jag kommer nog aldrig att vänja mig tror jag.



Men jag kommer ha lite tid till att fixa med lite saker här hemma och vi ska en sväng till krogen och plocka hem lite möbler som vi har där, det måste ju tömmas nu innan årsskiftet.



Och så blir det till att tampas med Selmas sömn...

Så det kommer nog gå väldigt fort i helgen, o vips är det söndag kväll och vi hämtar storskruttan igen :)


Ha en bra torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0