....mer lördag!!

Efter vår lilla fika på stan så gick vi hem till farmor igen.

Tindra hade badat och va lycklig!!

Sen så gick vi hem till F:s mormor och morfar för att få en jätte god lunch! Mums va gott! O vilken paj till dessert... gott!!!

Till den serverades grädde....





 

Dem har en pippifågel som tindra tycker e jätte skoj o kolla på o prata med när hon e där...








Klart vi har en liten bild på de två andra spillevinkerna i familjen med...

:)


När vi kom hem så va F först ute o sprang och sen började vi grejja lite här hemma, sen va det min tur.

Hör o häpna!!!

Carina va ute o sprang... det blev en runda på ca 4 km, en blandning blev det av jogging och powerwalk. Jobbigt värre, ja tror inte ja varit så slut på lääänge!!
Håll o ont i benen, hur i sjuttsingen ska ja kunna springa vårruset till våren?
Min kropp e nog inte gjord för att springa.. Men skam den som ger sig, för här ska det springas.
Det blir väl lättare o lättare för varje gång ja springer, hoppas jag!!!

Efter detta pass fixade vi o donade lite här hemma, F grejjade me två lampor o satte upp dessa o det blev superduperfint och sen slog jag in julklappar till kusinerna, hela 18 stycken blev det... o då e inte Tindras inslagna än... puh!!


Ha en go söndag imorron, o till pappa: Du e världens bästa pappa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0