Öppna förskolan



I onsdags knackade det på dörren och det var en granna 5 hus bort som kom med sina tre barn och frågade och jag va intresserad av att följa med till öppna förskolan i skottorp. Det är flera dagar i veckan och på torsdagar mellan 9 och halv 12.
Så eftersom jag inte skulle göra något igår så hade vi följe till dagis först och lämnade hennes två äldsta barn och Tindra på dagis, sen gick vi bort till öppna förskolan. Vi var där lagom till 9.

Superduper trevligt verkligen!!
Och eftersom Skottorp är så litet så kände man igen de flesta mammor som va där och några som går på samma dagis som Tindra.

Lagom till halv 12 va vi o hämta igen på dagis. Sen hem o äta lite lunch.

Hade en jätte trevlig förmiddag och är jätte glad att vi gick dit!!

Tyvärr är Selma lite för liten så jag går nog inte på någon månad än, men absolut kommer jag ha kontakt med några av de mammor där ändå!!


Ha det gott!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0