Sköna november

Jag har alltid gillat november månad. Kanske är det så att det är för att jag fyller år då?!

Men det har gått så himla fort sen i somras och jag hinner inte med riktigt, REDAN är det november. Vart tar tiden vägen?

Natten har varit jobbig.
Selmas somnade vid 8 i bilen och sov till ca 12. sen somnade hon när jag ammade henne och vaknade vid 3. då vlle hon inte somna igen.
Då va ja uppe med henne till 4. Bytte blöja o sen gick omkring med henne.
Kl 4 vaggade Fredrik henne o hon somnade.
Sen va det nästas tur att vakna.
Tindra vaknade 5.10 o va jätte ledsen. Kom in o la sig hos mig och sen vaknade Selma...
Undrar när man ska få sova en hel natt nästa gång, om det nånsin kommer hända?

Dagarna är också jobbiga med selmas sömn. Undrar när och om det kommer hända...

Ha en trevlig måndag, själv längtar jag tills Fredrik kommer hem!!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0