Fullt ös, men ändå lugnt!

Tycker dagarna springer iväg. Snart börjar fredrik jobba. Vill inte! Har vant mig vid att ha honom hemma och ÄLSKAR det!!!
Frukost tillsammans på mornarna, mycket mys om dagarna, lunch o middag tillsammans o göra allt ihiop! O bäst av allt, lägga sig tillsammans på kvällen efter lite tv i soffan.
Sen kommer han börja sina tidiga mornar igen o gå upp kl 4, så då blir det inte mycket sena kvällar och frukostar tillsammans :(
Ska bli underbart till våren när vi ska vara hemma tillsammans ett halvår!! Längtar!

Vad händer annars här hemma? Jag och Tindra har haft feber, mår mycket bättre nu ikväll och ingen av oss har feber, får se om det blir dagis för henne imorron.
Hoppas det!! För då ska hon få visa upp lillasyster som hon har pratat om. Lilla älskade Tindra, storasyster! Kan man inte tro.

Selma växer, för en vecka sen precis så åkte vi in på bb och 1 timme o 15 minuter senare var hon född... gud va tiden går fort!!

Idag har vi haft hembesök från Bvc, hon växer som hon ska och allt e toppen med henne. Hon e så fin vår lilla Selma.


Hinner knappt med nåt här hemma känns det som, uppe me tuppen o rätt som det e så ska man gå o lägga sig...


Våra små tjejjer sover i sina sängar nu så jag ska passa på att kramas lite me min älskling i soffan.

Älskar min familj så otroligt mycket!! Har världens finaste familj.

Kramar  :)





Nattinatt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ni e en söt liten familj e så glad kram mam älskar er

2010-10-04 @ 22:17:33
Postat av: Johanna

Underbart :)

2010-10-05 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0