Sjukling...

Efter att jag har haft extrem hosta i 5 veckor och febertoppar med 39.7 grader tre ggr så åkte jag till vårdcentralen (igen) igår. Var där för två veckor sen och fick då pencillin för läkaren sa att jag hade lungsäcksinflamation. Har jätte ont på vänster sida under bröstet när jag hostar och när jag ligger ner, men icke sa nicke att pencillinet hjälpte och när kuren va över efter 10 dagar så va ja inte bättre. Igår vaknade jag med 39.5 i feber och riktig frossa så jag tyckte det va lika bra att besöka läkaren igen.
De tog mycket blodprover så att de kan ge mig en diagnos.
På eftermiddagen när de fått svar på proverna ringde han och han sa att mina prover itne alls var bra. Så han skrev ut antibiotika till mig. Började ta det igårkväll, hoppas detta hjälper nu!! Vill bli frisk!!
Selma har hosta hon med så jag hoppas hon kan bli hjälpt av detta med.

Inatt var en jobbig natt. Selma vaknade kl 2 och va ledsen, ammades 10 min och därefter va hon ledsen igen, vi provade allt, bytte blöja, vaggade henne i famnen mm. När klockan va halv 4 fick jag nog, då satte ja henne i bilen och körde en sväng, lite ledsen va hon 20 sekunder ca och sen somnade hon.
Åkte då hem igen och satte bilstolen i sovrummet och la mig i sängen, 1 minut senare vaknade hon och jag tog upp henne. Då somna hon i min famn.

Fasen va jobbigt det är att inte få sova ordentligt och speciellt när man inte e frisk heller.



På dagarna sover hon gott iaf, men nätterna sämre...


Ha en trevlig lördagkväll!!


Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

Tycker så synd om dig! Hoppas du blir frisk fort! Passa på att vila dig meddans Selma sover på dagarna du också! Det behöver du! Måsten kan gott vänta ett tag till



va rädd om dig stumpan och din hälsa!

kramar

2010-10-23 @ 19:38:13
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Linda

Sänder varmande friska kramar!

2010-10-24 @ 15:00:07
URL: http://lindakv.blogg.se/
Postat av: carina

tack vänner!!

2010-10-24 @ 15:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0