Utklädning!!

Tindra kom ut i köket från sitt rum när vi höll på med maten igårkväll.
Såhär...



Kaninöron och högklackat och med dockans vattenflaska och med en kanna med saft o en kaffekopp och bjöd på kaffe!
Ibland har de sina idéer, de små liven. Roligt tycker jag!
Tindra har kommit upp i en ålder nu som är kul, hon har livlig fantasi och leker bra själv och det är skoj o leka med henne då man kan "resonera" och prata med henne på ett annat sätt än när hon va bebis.
Kankse blir lite utklädningskläder i julklapp?!





Igår kom mina tyger hem, så i veckan som kommer ska ja hinna sy lite tänkte jag. Jätte fina tyger!! Kolla gärna min syblogg

http://www.myranochlo.blogspot.com


Idag händer inte så mycket, det är 5 minus nu så vi får se hur vädret blir idag. Eventuellt blir det en tripp till Hembygdsparken i Ängelholm och ikväll blir det kalas för morfar som fyller år idag, grattis!!


Ikväll börjar Dansbandskampen, inget fan av detta egentligen, men eftersom en gammal klasskompis, Donald, är med tillsammans med sitt band så måste jag ju kolla, hoppas alla ringer o röstar på Donnez!!

Nu blir det frukost!!

Ha en trevlig helg!!
Kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0