Valborg

Ja, idag är det Valborg, imorron första Maj, åh fy sjutton va tiden springer iväg!

Gick upp kl 6 med Selma, strax efter vaknade även Tindra.

Så nu sover Selma sin förmiddagslur och Tindra kollar bollibompa.
Jag har hängt en tvätt och tvättar nu maskin nr 2. Röjt massor, fy vad det ser ut här fortfarande! Usha!

Sytt klart några beställningar och ska även hinna blogga lite på min syblogg med: http://www.myranochlo.blogspot.com


Gubben jobbar och är hemma om några timmar.

Själv ska vi ut o gå om en liten stund tänkte jag, när vi har ätit lite mellis.

Dagens outfit sofar:



(Sådan mor, sådan dotter!)


Lägger även ut  bilder på mina nya pjucks som jag köpte igår!!






Inte bara jag som gillade dem ;)


Hoppas ni alla får en riktigt härlig Valborg och första Maj och ta det lugnt med spriiiten!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0