Välkommen in till Tindras rum!





Förvaringssystem Trofast med gröna och rosa lådor.



Expedithylla i hörnet, röran ovanpå är alla tavlor mm som ska upp så småningpm!



Eftersom Tindra gillar att pussla, pyssla, rita och pärla så valde vi att köpa ett litet bord hon kan sitta vid.



Lila färg har Tindra själv valt och molnen har jag ritat själv, visst, om man hade velat ha perfekta moln så finns det säkert väggdekoration, men jag är nöjd med mina operfekta!!
Tavellister från IKEA på två av molnen.



Vi får se vad hon själv säger i em när hon kommer hem!!!

Vi är iaf nöjda!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jättefint ju!



Sv: Kul att du hittade min blogg :) Bara fint här. Våra tjejer föddes 10 November (kom i vecka 29+4)

Söta dina tjejer är. Hur gamla är de?

2011-04-06 @ 20:54:33
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0