Vilken underbar...

...helg det har varit!!

Är så glad och tacksam för både min familj och Fredriks familj!
Lyckligt lottad att vi har er alla!!











Älskar er, mina fina!

Helgen har bestått av Fredriks födelsedag och kalas, överaskningsbrunch, mys med familjen och träning. 

 

Nu är det en ny vecka och jag har precis tagit veckans första koppkaffe, några timmar för sent dock, eftersom jag va uppe redan kl 5 med Selma.
Men bättre sent än aldrig, och nu är jag laddad med ny energi.
Har hunnit sy 14 mössor nu på morgonen som jag klippte igårkväll när övriga familjen sov!

I eftermiddag hoppas jag på utelek, för himmel vilket underbart väder!!

Önskar er alla en riktigt härlig påskvecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0