Före och efter och lite runt om kring!

Före: Slitet och långt!!




Efter: 12 cm kortare och som nytt!



Stora dottern ville inte vara med på foto nu ikväll, så det får räcka med min före och efterbild!!


Resultatet blev förvånandsvärt bra!
Tyckte det blev väldigt kort, men säklert väldigt lättskött och kul med lite förändringar ibland!!



Imorse tog jag bilen ner till slingan och sprang 4 km, gick väldigt bra!
Trotsade både regnet och min fruktansvärda träningsverk!

När vi kommit hem från frissan och Maxi så kom min syster med barn förbi och stannade på middag.
Nu har jag hunnit sy lite och ska skissa lite på vad som komma skall!


Hoppas ni haft en bra dag, det har jag!

Ha en trevlig kväll!
Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0