Hej, vad fin du är!!

Hej, vilken fin blus!
Hej, va fin du är i håret!
Hej, vad söt du är!

Nej, inte så ofta vi svenskar säger eller får höra något sådant.
Jag fick två komplimanger igår utav två vänner.
Ibland kommenterar jag bloggar jag läser med bara några få ord, för jag vet hur kul det är att läsa eller få se sådant själv.
Men det måste bero på den Svenska-typiska-avundsjukan att vissa inte kan säga: Vad duktig du är, eller vilken fin bil ni köpt. Utan måste pladdra om sig själv istället!

Jag själv (enligt mig själv) är rätt bra på att ge vänner komplimanger och säga att något var fint, gott eller snyggt. Tycker att ni som läser detta ska ge någon en komlimang idag, det behöver itne vara så mkt mer än : Fina skor!!

Ja, nu har jag skrivit av mig!

Ha en härlig dag!




Kram C

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då börjar jag med dig : )

Tycker du är grym som har startat ditt egna märke och syr så fina grejer.

Hoppas du får en underbar fredag.

Kram

2011-08-19 @ 07:40:56
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0