Matt

Måndag: Springa 3 km
Tisdag: PW 4 km
Onsdag: PW 3 km
Torsdag: Cykla+ springa 1 mil
Fredag: PW 4 km
Lördag: Cykla + springa 1 mil
Söndag: PW 4 km


God eftermidda :)

Igår var jag på Gekås i Ullared och shoppade höst och vinterkläder. Hade en trevlig eftermiddag med skratt och shopping!

Idag är det rätt lugnt, vaknade dock med väldigt ont i min skuldra. Hade ont igår med men tänkte inte så mkt på det då.. Men när ajg vaknade idag gjorde det väldigt ont och jag kunde inte röra så mkt på armen, frågan är vad som hänt! Så nån box blir det inte ikväll utan det ersattes av 3 km med vagnen imorse ist.

Vart och hämtat paket på posten idag med tyger och lite annat som var beställt.
Nya tyger, kika gärna in på min syblogg: www.myranochlo.blogpsot.com


Mitt "bantningspulver" har tagit slut och jag får tills jag får hem detigen, ersätta med protein-shake, vilket ger betydligt mindre energi... Så idag är ingen bra, väldigt orkeslös och helt matt.
Nu längtar ajg till middagen och hoppas mitt pulver kommer imorron, för såhär kan ja inte ha det!

Ha en bra em och kväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0