Utmaning!!

Elin, jag utmanar dig!!

Måndag: 6 km cykling, 4 km springa Check!!
Tisdag: PW 4 km
Onsdag: 6 km cykling, 4 km springa
Torsdag: PW 4 km
Fredag: VILA
Lördag: PW 6 km
Söndag: 4 km springa

TOTALT: 3,8 mil (Åh, herre guuud, ska ja verkligen klara det??)

Skriv upp ditt mål under veckan och så ser vi om vi klarar vårt mål!!!

Någon mer som vill bli utmanad?

Lycka till!!

Gomorron!
Idag börjar mitt nya mer aktiva liv.
Nytt motto: Kommer igång med mer aktivitet.


Tycker det är så fel att säga: Idag börjar mitt nya liv, eller på måndag ska ja börja. Vadå börja?!?! Ja ja, det är nog lite psykiskt... Jag ska iallafall komma igång!! Eller rättare sagt, har kommit igång!

Började morgonen att bli väckt av Tindra kl 7! Sovmorron, jippi!!! Efter 6 är ok, och kl 7 e toppen i vår familj! Skönt!
2 Burnex och 20 minuter senare tog jag cyklen till SKummeslövstrand, sprang 4 km och cykla hem. Totalt 1,06 mil.  Skönt! Hem och ta min frukostdrink!
Nu blir det ett tag med drink 2 om dagen och äta middag på kvällen, får se om det ger ngt resultat och träning upptill!
Känner mig otroligt taggad iallafall!
Vågen har jag plockat undan så nu ska ja se mer på "ögat" om jag går ner!

Får se, men jag har fått en annan inställning till mat och träning!
Håll tummarna!!


Önskar en trevlig vecka!Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att du klarar det jag håller på dig älskar dig kram mam

2011-08-08 @ 11:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0