Vila!

Slängde mig i soffan medans det är helt tyst i huset för några minuter.
Selma sover, Tindra leker hos en kompis och fredrik är ute och springer.
Alla måsten åt sidan för 10 minuter och jag passar på att föra över lite bilder till datorn och blogga lite! För min del blir det vila med träningen idag. Inte ens en promenad. 10 pass på rad blev det och jag känner att jag är i behov av en vilodag-fast jag känner mig extremt rastlös just nu!


Ikväll blir det några timmar vid symaskinen, snart lugnar det väl ner sig!

Bjuder på några bilder från söndagens lilla tripp till Hembygdsparken.













Nu ska jag röjja lite!
Ha det gott!

Carina


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bra att du låter kroppen vila lite! Själv hade jag en period förra hösten när jag tränade otroligt mycket. Nästan varje dag och vissa dagar till och med två pass. Det blev lite som en drog för det var så härligt! Men på ett pass började jag känna mig öm i knäna och då beodrade jag mig själv att vila! Inte värt att skada sig!

2011-08-28 @ 11:55:12
URL: http://frokenhobbykock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0