Festat hela natten!

Ja det känns som att ja har festat hela natten och lite till!
Sen natten har varit mycket amning, suckande och en liten del sovande...

Hualigen!!
Vilken pers det va me lilltjejen igår, hon skrek o skrek, va jätte lessen mellan 21.30-23, inget hjälpte.
Ush va det skär i ens hjärta när de små trollen inte är nöjda.

Men idag är allt som det ska.

Båda mina små prinsessor är hur goa och glada som helst.
Så ja vet itne va det va me lilla Selma inatt.


Fick världens sötaste sms av min älskling på morgonen.
Va några ord kan göra en lycklig och varm!!

Älskar dig F!

Och mina små tjejer såklart!!!



Kommentarer
Postat av: Therese

Nu har jag mailat dig en fråga :) Här har inte natten varit någon höjdare heller,ska till läkaren idag för min sjukskrivning. Viggo började morgonen med att kräkas, inte något jag ser fram emot som höggravid... vi hörs!

2011-02-17 @ 11:00:02
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0