Jobb, vårdojjor och swiss!!

Idag har jag jobbat några timmar på Rackarungar.

Så skoj o komma iväg och va barnfri några timmar, fast ja saknade min familj massor!!

Men nyttigt tror jag ändå!!

Skobutiken som ligger nån butik ifrån barnklädesbutiken där jag idag var, har ju såklart fått in massor med vårnyheter.
Så det resulterade i att jag fick med mig två par skor hem till mig själv och ett par till Tindra, som dock va väldigt stora!!


Här kommer bilder på mina nyinköpta :) E helnöjd!!









Ett par mörkgrå och ett par vita från Esprit.

Tindras va med därifrån, hoppas att det går att få tag på en storlek mindre!!




Påväg hem så köpte jag med mig lite grillad kyckling och potatissallad och så åt vi lite dessert med lite espresso senare :)




Marängswiss!! Mums!!


Nu blir det snart natten för oss, barnen sover och vi e trötta. F börjat tidigt hela veckan och ja har varit uppe mellan 5.15 och 6 varje morron, så ja e hel slut!

Imorron väntas några timmars jobb igen i den andra butiken, som ligger i Båstad. Skoj!!


Trevlig helg, allihop!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gumman. Jobb? Vad kul! Fin fina skor! =) Kram

2011-02-26 @ 07:31:06
URL: http://www.lindakv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0