Så, nu e det lite lugnare!!

Förra veckan fick jag extremt mycket sybeställningar. Så förra veckan gick åt att sy och maila, packa och beställa tyger och allt annat som hör till det där!! :)

Så det blev inte mycket bloggat på denna blogg, däremot lite mer på andra bloggen:
http://www.myranochlo.blogspot.com


Så nu under helgen och förra veckan fick jag sytt väldigt mycket och nu väntar jag på mer tyger som ska komma hem så ja kan sätta mig i systugan igen!!

Har även beställt hem andra tyger nyss, här får ni ett litet urval, vill ni se alla kolla då sybloggen!!







Väntar även hem andra tyger som tagit slut..så ja längtar tills de kommer hem!!



I em blir det en fika med en vän och hennes lille kille hos oss. Ska bli trevligt!!

Barnen sover så ja ska passa på att röja lite, kan behövas :)

Ha en helt underbar alla hjärtans dag  <3

Kram/ C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0