Vårtecken och jobb!

Våren på gång??




I helgen som var så hade vi jättehärligt väder och tog en liten promenad bort till skogsdungen bortanför oss.

Där plockade vi vide och det hade tillochmed slått ut lite!! Vilket härligt vårtecken!!

Igår hade vi strålande sol och det såg så himla härligt ut, MEN fy attsingen va blåsigt o kallt det v ar ute!!


Idag är det mycket på schemat och jag ska faktiskt JOBBA!!
Mitt "gamla jobb" innan ja fick Selma och Tindra och där jag hjälpt till en hel del under alla år sen dess, har massa sjukdomar och ingen som kunde jobba och självklart ställer jag upp om jag kan, så det blir jobb för min del både i eftermiddag och imorgon, ska faktiskt bli himla skoj. Och tack vare alla som ställer upp med barnvakt mm så funkar det!! Tack!

Men för mig är det en förlust att hjälpa till där, för det handlas en del med, kan mna låta bli de fina Katvig, Ej Sikke Lej, Molo, Ebbe och andra kläderna till barnen i den butiken?!
NIX!!!

Ha en härlig fredag!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0