What a wonderful day!!











Idag har jag och Elin tillsammans med mina små tjejer tagit en sväng om på Båstads gator.
Lite shopping i några små butiker och en sväng ner i hamnen.
Stilla och strålande sol, underbart!!






Sen hem och luncha, däefter en tur med familjen i den underbara vårsolen, dock lite för kallt!!

Plocka in lite vide!!



Sen hem och förbereda för lite middag för min syster och hennes familj!







Det bjöds på diverse sallader, dippar, enchiladas och lite taco-chips!
Till desert blev det glass med varma hallon.
Enkelt men gott!

(I bakgrunden syns vårt nya vita skåp i köket)



Det har verkligen varit en superbra och härlig dag!!



Hoppas ni haft en lika trevlig lördag som jag!!
Kram och trevlig kväll, själv blir det snart nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0