En fin lördag!

Lördagen började med lugn frukost hemma, sen åkte F till gymmet.
När han kom hem så sprang jag 4 km och "pepparpeppar" så kändes mitt skadade knä väldigt bra. Joggade hyffsat lugnt och det kändes toppen!

Lunch och en sväng på flyttloppis på vår gata. Fyndade en kruka som Tindra ville ha!
Sen hem och göra fika, bärplättar med "vad vår trädgård hade att erbjuda för tillfället" och mycket annat gott!

Sen blev det besök av ett par vänner från byn med sina två barn, supertrevlig som vanligt!!
Bad och bus för barnen och prat och umgås för föräldrarna :)
Lagom till 3 minuter innan de kom så lyckades jag med att trampa på en geting och självklart bli stucken. Mitt under ena tån, lagom skönt!

Nu sover barnen och jag har hunnit sy lite och nu blir det lite kvällsmys för mig och F!!
Trevlig kväll!





Bilderna visar ett höstset till Selma som jag hann sy när flickorna satt och läste!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0