Höst rosetter och picknick!

Stor nyhet i höst för mitt företag myran & lo är Rosettmössa!
Igår lade jag ut denna bild på 4 vuxenmössor på prov och fick enorm respons av både vänner och bekanta och fina kommentarer på stan!!





Min tanke från början var att Rosettmössan endast skulle finnas i vuxenstorlek men eftersom många ville se dessa på sina barn så klippte jag och sydde två till mina töser igår eftermiddag.






Dock är mössorna lite stora till tjejjerna men jag tror de kommer passa bra i höst/vinter!

Detta är bara en av många nyheter som kommer att sys nu under sensommaren och början på hösten!
Välkommen till myran & lo!!



Godförmiddag alla mina fina läsare!!

Vilken härlig dag vi hade igår!
En skön förmiddag hemma för min och Selmas del medans F och Tindra åkte iväg och fiskade en stund!
Efter lunch bar det av till Båstad med min syrra och familj och även mormor och morfar hakade på!
Lek på nya Gulstad (wow wow wow!!),glass i hamnen och sedan en snabbis på matmarknaden.

Efter middagen så åkte vi till Hemmeslöv med ett par nyfunna vänner med barn och hade en underbar kväll med sång och dans, picknick och trevliga pratstunder medans barnen lekte och dansade och hade skoj i skogen!


Hoppas ni alla får en fin dag idag!!
Kramar C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0