I´m happy :)

Sitter i soffan, pustar ut och funderar på allt runtomkring trallen såsom rabatter, växter mm.
Tar mig några rutor av denna goa choklad!



Har jobbat i butiken i Båstad idag. Blev inte stängning förrän 20 minuter för sent... Alltid så! En kund kom in 17.58, men vad gör man inte ;)
Hade en "lite extra" fin kund idag som syns mycket i tidningar och tv som hade en liten söt tjej på 3 månader. Klart hon skulle handla lite söta kläder!!
Alltid kul med lite kändisar tycker jag, men är det tennisveckan så är det! :) Kändistätt i Båstad!





Så, vad händer för er denna fina fredag?

Min fina familj har vart så duktiga idag!
Farmor har vart här och gammelmormor, så de har lekt med tjejjerna och Fredrik och gammel moffa har byggt trall. Idag är det den nedre "platån" som har påbörjats. Jag börjar se slutet...
Gott jobb idag!


Imorron och söndag blir det jobb igen, får se hur det går att komma till och från butiken med bilköer till och från tennisen, får väl köra en timme tidigare än vanligt för att vara säker på att komma fram!

Så, barnen får vara med mormor imorron och morfar hjälper F!!


Mycket text blev det idag, men ja behövde nog skriva lite känner jag!

Har världens finaste sambo och barn, så lycklig!!

Ha en jätte super duper härlig helg!!
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0