Såld på plast!

Har fått någon typ av fetish på plast-grejjer just nu och dessa 4 skålarna fick följa med mig hem i fredags.
De ser ut som porslin och är av någon väldigt tålig och hård plast.




Det är Danska Rice och de fyra söta skålarna i olika storlekar får plats i varandra och tar lite plats i skåpen :)
Gillar verkligen färgerna och att det är lock på är så smidigt, bara in me de i kylen och stapla!!
Toppen, kan det bli bättre???




Selma hade feber igår och var lite småhängig men inte gnällig, och inatt har hon varit jätte varm. Vaknat massa gånger men ändå inte varit ledsen.
Så jag känner mig som en zombie för tillfället.

Strålande solsken denna söndagmorgon.
För min del blir det jobb några timmar i butiken och här hemma ska det fortsättas med trallen, så mamma och pappa kommer hit :)
Vi börjar se slutet med trallen nu och det känns skönt!
Det blir en fin dag idag! Hade verkligen velat vara i solen idag!
Ha en skön söndag.
C

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefina skålar, såna har jag också vartit ute efter. Bra tips.

Stackars lilla Selma, hoppas hon blir bra snart

Kram

2011-07-10 @ 10:09:54
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Emelie

Var har du hittat dina ursnygga Rice skålar?

Kram

2011-07-12 @ 11:56:46
Postat av: Carina

Hej Emelie!!

Så kul att du läser min blogg, hade ja inte den blekaste om ;)

Allt bra med dig?

Burkarna är köpta på Rackarbyn, men de var de sista, men jag tror de finns kvar på Rackarungar i Boarp med, kom gärna dit på söndag, då jobbar jag ;)

2011-07-12 @ 20:35:50
URL: http://tindrasmama.blogg.se/
Postat av: Carina

Tack Jojo!!

Jag älskar dem :)

Selma blev mycket bättre dagen efter! :)

2011-07-12 @ 20:36:29
URL: http://tindrasmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0