25års fest!

I fredags fyllde bästa Elin 25 år och i lördags smällde det på hennes fest!!
Massvis med vänner till henne var där för att fira och vilken fest!!
Partytält och superfin buffe med god mat med allt från rökt grillat vildsvin till alla möjliga sallader till olika tårtor och bakverk!
Jättelyckad fest!!

Med mig hade jag min underbara familj.
Tindra lekte med två små tjejjer op 4 & 6 år och Selma höll sig sysselsatt med att kika in alla och hålla koll på vad som hände!





Fina födelsebarnet och sambon!





Tack för en supertrevlig fest!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv finaste vännerna! Är så glad att jag har en så fin vän som du Carina och din Fredrik å tjejerna! Stina tyckte vi kunde ses en dag igen allihopa och grilla lite så barnen fick träffas igen. Det kan väl vara en bra idé? Tack än en gång för den fina presenten! Kram

2011-06-22 @ 18:08:35
URL: http://ifeeelsoalive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0