Fika

Mycket fika har det varit på sista tiden.

Igår kom en vän över på fika och massa snack! Jätte trevligt.

Idag har vi vart hos en vän med barn plus två andra vänner med sina små, så totalt 4 mammor och 5 barn och massa snacka och en suveränt god pollykaka!! Mums!

Imorron kommer en av mina bästa och närmsta vänner hit från Helsingborg på besök!!
Ska bli skoj!!
Annars brukar vi alltid träffas tillsammans me våra "gubbar", men ska bli himla mysigt att sitta o prata med dig och fika imorron (och mina små såklart!!)


Nu så blir det städa, skura golv mm, vika o fixa med tvätt och förbereda lite för vårt lilla galej på lördag!!

Trevlig kväll, friends!


Bjuder på en liten bild med mina små tjejer som ligger i vardagsrummet.
Storasyster läser för lillasyster! Gulligt!!
Nu sover de båda och jag hoppas på en BRA natt!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Töserna växer! =) Bara du och jag idag, ska bli dajligt!

2011-03-03 @ 10:12:39
URL: http://lindakv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0