Ingen vackersyn kl 5!

Såhär vitt var det när jag tittade ut genom fönstret imorse. Vi som trodde vi hade fått hit våren och satt ut utemöblerna och skulle göra klart i uterummet i helgen, men icke!!

Ca 8-10 cm snö och ingen vår!


 


Selma och Tindra vaknade med trots kl 5 imorse, klockan stod på 4,55 och jag trodde Selma skulle somna om med lite amning och Tindra kort därefter, men nix!
Upp o hoppa 5.20 och sen va dagen igång.
Lagom tills vi nu ska åka iväg till dagis börjar tjejerna bli otroligt trötta speciellt den lilla som nu e helt slut och hade behövt sova för en timme sen, men har hållt henne vaken så hon får somna påväg till dagis.





Ha en trevlig dag!!
C

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Förhoppningsvis bara snö i dag o sen kommer våren, de tror jag på:)!!

2011-03-18 @ 09:23:42
Postat av: Carina

Det hoppas jag verkligen, men känns som att det kommer ta hundra år innan den kommer smälta bort!! Vill ha vååår!!

2011-03-18 @ 09:26:00
URL: http://tindrasmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0