Söndagfm, lovat vår, men höstlikt!!



Regnig söndag förmiddag, vädergudarna hade sagt 8 grader och sol, men icke!! Tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, påbörjat lunchen, läst typ 8 böcker för Tindra och myst mycket med mina små töser, ja det va ungefär vad vi har hunnit med denna förmiddag!!
Fredrik e snart påväg hem, jobbat några timmar!

Burit omkring på denna lilla tjej halva förmiddagen med. Hoppas på en lite nöjdare tjej snart!!







Är lite förbannad på mig själv idag!!

Surfade in på lite bloggar igår och vips va ja inne på en tjej som hade bloggat om barnrum, där va en supersöt bild på ett rosa rum med väggdekorationer/ molade moln och molnhyllor på ena väggen.
Sen blev Selma hungrig och efter nån timme så stängde ja ner gamla bloggar och när ja satt i soffan igår så kom ja o tänka på detta, ahhh! Skulle så gärna vilja komma in på den bloggen igen och se vart det va köpt nån stans!!

Nån som känner igen detta så tar ja GÄRNA emot era tips!!

Ha en trevlig fortsättning av denna regniga söndag!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken fin bild på er! det var från lekmer jag hade beställt, men så blev det fel på ordern, jag hoppas verkligen de kommer in igen. För vi har tänkt som er att det är perfekt att ta med till dagis så det blir lite roligare att gå och även "cykla" hem. Typiskt då jag verkligen hittade rätt med just det märket efter att ha letat länge och nu är de tillfälligt slut. Trist att du inte hittar tillbaka till sidan, men killa history i ditt webfönster så kanske du hittar. Hoppas ni får en fin dag!

2011-03-13 @ 14:17:48
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0