Ingen koll..

... på dagarna längre. Trodde det va tisdag idag.

Är lite förvirrad just nu, lite glömsk och inte riktigt mig själv. Vet inte vad jag gör alltid.. och vad jag inte gör...

Så, vänner, glömmer jag svara eller är konstig, så vet ni!!

Igår bakade jag en rabarberpaj till fika och åt faktiskt själv en liten bit med vaniljsås. Mumma!!

 




Idag har vi småpulat me allt möjligt här hemma. Nu vilar mina älsklingar och jag slappar i soffan med datorn ;)


Nog om detta, nu ska ja surfa runt på lite bloiggar ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så mumsigt det ser ut, man måste njuta i livet också : )

2011-05-16 @ 17:06:53
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0