Snabbmat - Precis vad jag behövde!!

Jag är helt såld på tupperware just nu!
Tycker att de har många fiffiga produkter och på senaste partyt så köpte vi blandannat knivar, behållare för våtservetter och denna MicroPlus Kannan som tillagar mat lätt i mikron!

Så, för en timme sen åkte lilla familjen iväg och jag är hemma själv, har en del att ta igen, sy och framförallt krya på mig så jag blir riktigt kry!!

Så, snabbmat blev det för mig idag.

MicroPlus kanna, 3 ägg, en skvätt grädde, salt & peppar, skinka och ost och in i mikron ca 3-4 minuter.



Och vips, en snabb omelett, inte den finaste men spela roll... gott och perfekt för mig som kör GI!!



Man kan även "steka" bacon, koka grönsaker och göra kakor i denna kanna, inte provat det än, men för min del är det kanon att göra omelett i den! Och slippa allt stekos och skvätt...

Nu ska ja sätta fart igen!

Kramar
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0