Spenderarbyxorna på!

Min dag började idag när Selma började jollra i sin säng som står vid min sängsida.
Klockan var 5.50.
Jag blev helt paff när jag kollade på klockan och insåg att hon för första gången sovit HELA NATTEN i sin säng!!
Utan välling på natten eller att någon av oss varit uppe!
Det skulle vi lätt kunna vänja oss vid om det fortsätter så!!

Sedan blev det frukost och lämna T på dagis för sina 3 timmar.
Därefter blev det 4 km PW och jogging för min del. Sedan hem och sy!
Lite småpyssel hemma och sedan hämta T på dagis igen och äta lunch.
Sen bar det av till BVC med sessorna och sen till Halmstad för lite shopping :) fika och mys med min fina familj!!



Lite sommarkläder till mamma ;)




Ett par träningsbyxor så träningen blir lite roligare ;)
Och ett par bralls och tisha till pappa så han kan sporinga på lite snabbare ;)


Solhatt till T


Och tröja till S.

Nöjda och glada, nu sover sessorna och det blir lite mys i soffan, sen röja!

Ha en trevlig kväll!
C

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga sommarkläder!

2011-06-01 @ 18:17:36
URL: http://kvarnstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0