Nöjd!

Ja, jag är nöjd med tillvaron, jag är så nöjd med mitt/vårt liv just nu!!

Idag för 5 vekcor sedan bäörjage jag med prolife 2 ggr om dagen och springa och röra på mig mer.
Detta har resulterat i en 7 kg lättare Carina och en mycket gladare sambo och mamma!

Jag är 1.5 kg nära mitt slutmål, som ajg förmodligen inte komma nöja mig med när jag är där, men en stor belöning kommer jag att få av min älskling!

Jag kommer i alla mina gamla jeans och byxor och massvis av byxor har jag vuxit ur :) kan man må bättre?



Så, nu har jag tjatat nog om detta!!

Trevlig kväll.
C

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Såå duktig du är:)!! Bra kämpat!

2011-09-12 @ 21:16:08
Postat av: Carina

Tack!!

2011-09-13 @ 05:58:12
Postat av: Johanna

Så kul vännen : )

Kram

2011-09-13 @ 22:32:37
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Johanna

Så kul vännen : )

Kram

2011-09-13 @ 22:33:17
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0